18 mars 2010

Mina "feta"

Visst finns det en ost som heter feta. Den hittar man inte här i franska alperna. Här finns 400 andra ostar så de är inte intresserade av den grekiska osten. Det är inget fel på osten men den fungerar inte så bra i pisterna. Mina "feta" är helt enkelt ett par mycket breda skidor av märket Rossignol och heter Bandit. Inte för jag är någon bandit men nu tror jag det inte är några problem att åka från skidpolisen om det skulle behövas. Hur som helst är jag nu åter kung i backen. Det är ingen idé att de övriga försöker. Jag hade bara en lite formsvacka med mina tandpetare på 205 cm. Eva-Lotta kunde inte hålla sig så nu är hon också ägare till ett par "feta" kanske inte riktigt lika "feta". Nu när hon har sin kung får hon vara drottningen i backen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid trevligt med lite respons. Så skriv gärna några rader.